Intrebari domeniul de rent a car bucuresti

1) Pot conduce autoturismul in strainatate?

Prin contratul de inchirieri auto, compania Rexton rent a car Bucuresti va aduce la cunostinta conditiile pe baza carora un autoturism poate fi inchiriat.

2) De ce acte am nevoie pentru a inchiria un autoturism?

In momentul in care va prezentati la biroul nostru, trebuie sa aveti asupra dumneavoastra urmatoarele documente: a) Un document de identitate care sa dovedeasca faptul ca indepliniti criteriile de varsta, mai exact faptul ca aveti minim 21 de ani sau 23 de ani in cazul in care doriti sa inchiriati o masina de clasa superioara. b) Un permis de conducere aflat in termenul legal de valabilitate si care sa fie eliberat cu minim 2 ani inaintea inchirierii vehiculului sau cu minim 3 ani in cazul masinilor de clasa superioara. Nota: Nu se accepta copii ale actelor de identitate sau permise de conducere expirate!

3) Cum anume intru in posesia masinii?

In situatia in care doriti un autoturism, unul dintre agentii firmei noastre va va contacta prin telefon pentru a confirma rezervarea autoturismului de catre dumneavoastra si pentru solicitarea unor informatii aditionale. In cazul in care nu sunteti disponibil sau doriti sa va fie trimisa confirmarea prin email la adresa mentionata de dumneavoastra, veti primi confirmarea si datele referitoare la locul si ora pentru intrarea in posesia autoturismului inchiriat, primind totodata si informatiile aditionale necesare si datele de contact ale agentiei, precum si numele agentului care se va ocupa personal de livrarea autoturismului solicitat in termenii doriti si in conditiile prestabilite.

4) Ce se intampla in cazul in care trebuie sa modific o rezervare sau sa o anulez?

In situatia in care trebuie sa modificati o rezervare sau in cazul in care trebuie sa o anulati, va rugam sa ne contactati cu minim 3 zile inainte de livrarea autoturismului la numarul de telefon (+40)723566678, care va sta la dispozitie la orice ora. Modificarea sau anularea unei rezervari, cu conditia de a se realiza in acest interval de timp, se vor face fara penalizari sau costuri aditionale.

5) Unde returnez masina pe care am inchiriat-o?

Conform contractului, veti restitui masina pe care ati inchiriat-o la locul si la ora indicate de client si inscrise in contractul semnat la inchiriere. Serviciul nostru rent a car Bucuresti va ofera posibilitatea livrarii si returnarii masinii fara costuri suplimentare intre orele 7.00 si 22.00 la aeroportul Baneasa, iar serviciul rent a car Otopeni va ofera in aceleasi conditii posibilitatea returnarii masinii la aeroportul Henri Coanda din Otopeni. In cazul in care autoturismul se livreaza sau se returneaza la locatiile precizate mai sus in intervalul orar 22.00-7.00, se plateste un pret suplimentar de 10 euro. Livrarea, respectiv returnarea autoturismului se pot face oriunde in tara, in conditiile, in locatia si la ora stabilite de dumneavoastra, la un tarif ce se va stabili de comun intre ambele parti.

6) Ce fac daca nu imi place masina pe care am ales-o?

Daca masina pe care ati ales-o nu va place, in masura in care exista alte autoturisme disponibile, agentii nostri de la serviciul de inchirieri masini Bucuresti va vor ajuta, fara taxe suplimentare, va vor ajuta sa faceti o alegere diferita.

7) Ce include pretul inchirierii unui autoturism?

Pretul inchirierii unui autoturism de la noi include urmatoarele: asigurarea RCA, o asigurare pentru avarierea masinii in cazul producerii unui accident, o asigurare pentru daune produse tertilor, o asigurare a masinii in caz de furt, comisioane obligatorii si taxe.

8) Cand pot beneficia de reduceri in cazul in care inchiriez un autoturism?

Un client care utilizeaza in mod repetat sistemul masini de inchiriat Bucuresti beneficiaza de reduceri considerabile, precum beneficiaza de reduceri si clientii fideli ai companiei Rexton Rent a Car. Contactand agentii nostri, puteti afla de la ei conditiile necesare pentru a beneficia de reduceri.

9) Care este influenta pe care cursul de schimb valutar o are asupra pretului inchirierii unui autoturism?

Intrucat preturile sunt prezentate si percepute in functie de cursul de schimb al euro, toate serviciile dorite de client sunt dependente de cursul valutar, fiind perceputa suma in RON la cursul de schimb afisat de catre BNR in ziua inchirierii respectiv a platii.

10) Se poate prelungi perioada de inchiriere a autoturismului?

Cu siguranta! Agentia Rexton Rent a Car ofera aceasta posibilitate, in masura in care autoturismul a ramas disponibil. In situatia in care anuntati aceasta dorinta cu cel putin 24 de ore inainte, angajatii agentiei va for informa cu privire la conditiile impuse de solicitarea dumneavoastra. Valoarea platii pentru orice optiuni suplimentare fata de rezervarea initiala vi se vor aduce telefonic la cunostinta sau prin email si vor fi platite la returnarea masinii sau intr-o forma de comun stabilita intre ambele parti.

11) Daca aduc masina intr-un timp mai scurt decat cel prevazut in contractul de inchiriere ce se intampla?

Pretul difera in functie de perioada de timp pentru care se inchiriaza masina. In aceasta situatie, agentia recalculeaza pretul serviciilor oferite si, in cazul in care se constata un surplus, suma aferenta acestuia va este complet rambursata.

12) Poate refuza agentia de inchirieri masini sa dea spre inchiriere autoturismul?

Agentia Rexton Rent a Car nu refuza niciun client. Aceasta situatie ar fi posibila numai daca solicitantul nu are in posesia sa documentele necesare pentru inchirierea autoturismului sau daca agentul nostru constata la momentul livrarii masinii ca solicitantul nu este capabil sa conduca vehiculul pe drumurile publice.

13) Ce este de facut in cazul in care constat ca autoturismul nu functioneaza corespunzator sau in cazul in care am un accident?

In oricare dintre aceste situatii, sunteti rugat sa contactati agentia la numarul de telefon disponibil non-stop (+40)723566678, iar reprezentantul agentiei noastre va va indruma cu privire la ceea ce este de facut. In cazul producerii unui accident sau a unui eveniment rutier ce are ca rezultat avarierea masinii sau ranirea vreunei persoane, trebuie anuntata atat agentia noastra, cat si politia rutiera pentru constatarea evenimentului si pentru obtinerea procesului verbal de constatare. Tot dumneavoastra sunteti cel ce are obligatia sa informati sau sa obtineti informatii cu privire la celelalte persoane implicate in eveniment.